´

nobody's perfect

Publicerad 2012-01-19 17:56:43 i Allmänt

Haaaaaah! Fytusan, sitter och kollar på filmer som vi spelade in i skolan innan med mig Ellen och Therese döör vad kul det är! 
Dansade lite till "nobody's perfect". Blev smygfilmad först när jag satt och sjöng med oseriöst till om sanningen ska fram. Det tog ett tag innan jag märkte att Ellenjävel filmade mig. Åh gud. 

Pappa hämtade mig innan så vi körde till Maxi sen vidare hem till bror för att mata ödlan som inte äter något. Varken pellets eller brocolli. (Stavas det så förresten..?) Skitsamma. 

Jag körde hem men höll på att somna, var så jävla trött. Inte lika trött nu dock. 
Ska snart bort till mormor en sväng för lite fika. Får se om jag lägger upp något mer idag! Beror på.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-01-19 18:11:12

jag sjöng också på sanningen ska fram idag?!

Postat av: KattisEriksson

Publicerad 2012-01-19 18:51:23

Ja men det skulle väl vara trevligt :) Iallafall till en början tills man märker hur de är ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela