´

Nyttig dag

Publicerad 2012-01-26 20:11:33 i Allmänt

Efter att ha levt på frukt och grönt hela dagen så är jag riktigt jävla hungrig nu.
Såhär såg min lunch ut idag i skolan, nyttigt och riktigt gott. Morötter is the shit.
en lista på hur jag åt idag.
*Frukost: Te + banan.
* Skolan: En fralla + skinka, ost, sallad, paprika + vitamindryck från pressbyrån.
*Lunch i skolan: Banan, äppel, en talrik med morötter, pizzasallad och lite pastasallad + vatten.
*Middag hemma: Grillad kyckling + bröd + cocacola.
Nej jag leker inte nyttig eller något proffs på hur man ska äta för det vet jag ingenting om, jag vet bara att jag har ätit nyttigt idag. Åt morötter i skolan för att det var soppa, jag äter inte soppa så hade inte mycket val.
Ellen och jag gick till ICA efter skolan faktiskt och köpte choklad och fanta. Det enda onyttiga idag. Men jag har ätit två rader eller tre av chokladen så vafan.

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-01-26 20:59:13

Härligt att höra, jo min vecka har också varit bra, eller har inte pluggat alls så mycket som jag skule behövt :o har två böcker plus en artikel som ska vara klar till måndag/tisdag har läst ett kapitel :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela