´

Rubriken som alla andra har.

Publicerad 2012-01-01 15:03:07 i Allmänt

God eftermiddag allihop, hoppas ni hade ett bra firande av det nya året!  
Vi satt och spelade spel igår, brainstorm, ölspel och "Jag har aldrig". Blev lite illamående eftersom jag inte har druckit så mycket på länge. 

Min babe ringde mig från Kalmar igårkväll också, haha lillagumman hoppas du mår som du förtjänar idag ;)!  
Vi gick ut vid kvart i tolv och tog oss till drakberget för att se alla fyverkerier och samt skåla in det nya året.  

När vi kom hem igen öppnade vi pomacen och drack varsit glas sen gick vi och la oss och kollade på kingkong. Nelly somnade först, som vanligt. Anna och Adam somnade rätt så samtidigt och jag låg vaken till halv fyra.  

Vaknade några gånger under natten, bland annat för att Anna pratade i sömnen, på engelska haha.. Roligaste jag har hört på länge! 
Nelly och Anna gick upp elva idag medan Adam och jag sov till halv två.. Det var rätt skönt faktiskt! 

Ska ner och hämta chips.. Omnom. Blev inte så många bilder igår, så får se om jag lägger upp det som blev.

Kommentarer

Postat av: emmy :)

Publicerad 2012-01-01 16:22:55

hahahah dö

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela