´

Sammy ber om ursäkt..

Publicerad 2012-01-26 17:55:19 i Allmänt

Hallåeller. Slutade sent idag, som alla andra torsdagar. Tog en tidigare buss in för att få träffa min babe, åkte alltså genom Rottne. Jag och Ellen jobbade riktigt hårt och duktigt på våran chokladask idag, den blir riktigt fräsig haha! 

Angående rubriken då. "Sammy bloggar" kategorin blev tom idag, hon glömde heltenkelt bort det. Så därför bloggar hon imorgon istället, (om hon inte glömmer det igen vill säga) Annars påminner jag henne! 

Stackars mamma fick sy fem stygn i tummen idag pga olycka på jobbet. Borde få skadestånd.. 
Nu fick jag slut på saker att skriva så skriver när jag skriver! Hörs

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-01-26 20:00:43

Super söt :)



Fattar inte varför vi bor i detta landskap med massa snöö :( Jag föddes helt klart i fel land !! :( (inget fel annars på sverige) Har snöat idag också å varit ca 6-7 minusgrader !! :(

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-01-26 20:06:36

Jaaa sommar <3



Hur har din vecka varit?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela