´

Sammys Rape-dageneftertorsdag

Publicerad 2012-01-27 14:50:36 i Sammy bloggar

Tjolahoppsan mina nära och kära. Var glömsk nog och glömde blogga igår, kommer ihåg att jag sa till Millan att jag skulle göra det på eftermiddagen. Men icke gjorde jag det :(
Iaf, idag är det fredag och det gillar vi! Jag och Hanna körde den dära leken man alltid gjorde när man var yngre i sandlådan, då man hade fyra små rutor och i varje ruta så stod det ett namn och så räknar den ena och så säger den andre stopp så i slutändan så är det ett namn som kvarstår och den ska man gifta sig med, och så håller man på så. Jag fick inte alls killen i mina drömmar.. men ah. Såhär ser mitt liv ut om några år
Gick sedan och fixade min tand som Jakob knäade sönder på idrottslektionen i onsdags. Yes people, hate on him!
Min tandläkare sa att jag skulle leva på en mjuk kost i tio hela dagar... Ingen godis eller chips för mig inte. 
Nu vill jag hem och be min alldeles egna kock laga mig en riktigt fet måltid, är döööö hungrig. 
Här har ni min kock, han brukar jonglera med köksknivarna..
Nu ska jag fortsätta Jobba (Aka sova, man vet ju aldrig om Linus, vår lärare kikar förbi) Och drömma bort till ett ställe där det finns sol, bad och HETTA! You got it, allt annat än sverige :D


Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-01-27 15:42:44

men är det sant att de där är din mun ? :O



Tunisien låter inte helt fel :) Hur tyckte du att de var där?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela