´

Sär skrivning

Publicerad 2012-01-16 15:07:56 i Allmänt

Nu har jag valt mitt arbete inom svenska som ska vara klart om två veckor, denna veckan är inte medräknad så tre.. Ska skriva två A4 sidor om särskrivningar. Jag fick se ett arbete innan som en kille på skolan hade gjort just om särskrivning, rätt kul att se faktiskt. Fick lite idéer om det så hoppas mitt arbete blir bra sen! Ska även göra en muntlig redovisning vilket jag verkligen hatar.. 

När jag kommer hem ska jag vänta tills pappa kommer hem så vi kan ut och köra bil. Eller vi och vi, det är ju jag som kör. Lovade Emelie att jag skulle skriva att pingun (bilen) Var en pärla att köra, och jag måste faktiskt hålla med henne att när man väl kommer igång med den och blir vän med den så är den skön att köra, vilken pärla ;)! 

Slutar om tio minuter, tror vi får sluta tidigare men vad gör det när jag redan har gått miste om tre bussen.. Rackarns. 


Tog bilden från Nellys blogg, tror hon har gjort bilden i paint :D

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-01-16 15:11:35

Du kan alltid göra en fruktsallad med en skopa glass :) Nyttigt och gott sen den där glassen gör det ännu bättre :) allt behöver ju inte vara nyttigt :)

Postat av: MyzaaN;

Publicerad 2012-01-16 15:58:54

kul ämna att skriva om :D

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-01-16 16:12:36

åh vad härligt! Skulle också vilja komma in i en nyttighetsperiod men ack så svårt :) chips å dipp är ju underbart, har ju det hemma kom jag på så kanske blir sånt ikväll :)

Postat av: fia

Publicerad 2012-01-16 18:57:20

fin blogg du har:)

hoppas du får en bra start på veckan!

kram på dig.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-16 21:55:46

nope! han ska ha samtal med fyra st, resten får tydligen vara lediga

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-16 22:01:05

jo blod i snö..........

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela