´

Äntligen fredag!

Publicerad 2012-07-13 06:06:41 i

Ja nu är det äntligen fredag MEN jobbdagen är inte över på ett bra tag.. Men jag hoppas på att dagen blir lika bra som igår! Min "chef" har skrivit upp att jag ska jobba vecka 32 också men det var inte enligt mina planer så jag undrar om han har förstått fel? Stod tydligen i mitt kontrakt att jag jobbade till 10/8 men han sa att jag skulle jobba till vecka 31när jag skrev på det så någonstans måste det blir ett missförstånd. Jag vill gärna ha lov istället för att jobba den veckan eftersom att vår tattarskola börjar vecka 33.. Kan inte jobba vecka 32 med. Jaja det lär lösa sig! Nu måste jag skynda mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela