´

Borta bra men hemma helt klart bäst

Publicerad 2012-07-28 18:44:33 i

Hejsan på er! Jag försökte uppdatera som en dåre innan vi gick ombord på färjan i lördagskväll men det gick inte. Men nu är jag hemma igen och veckan har varit helt underbar! Vi hann inte sola eller något sånt för vårt schema var fullspäckat! Har hälsat på massa människor. Mammas kompisar, mormors kompisar och lite fler. Shoppade en dag men hittade inte ett jota! Vi var och hälsade på min gammelmormor också vilket var riktigt kul! Hon var så pigg men lite virrig. Men är man 92 bast så är det okej! Vet inte riktigt vad jag ska skriva heller så sätt. Det var lite segt att åka bil men det gick bra. Ska snart åka och hämta mormors kisse men först ska jag basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela