´

Det var det

Publicerad 2012-07-12 09:13:36 i

Två första timmarna är avklarade, dom är skönast. Frukosten är avklarad och nu är det 6 timmar kvar. Ska köpa present åt mamma efter jobbet, inte från mig men från mormor till mamma. Komplicerat? Lite. Imorgon är det fredag, älskade fredag! Mamma och pappa ska till Köpenhamn hela helgen så jag och Christoffer ska vara hemma och passa hundarna. Ska förmodligen på bio på lördagen. Ska till Raimo ikväll och hämta bilen, ska låna den eftersom att jag inte har någon annan! Han är otrolig :) Måste bara ringa och påminna honom om den så han inte glömt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela