´

Eller?

Publicerad 2012-07-10 06:01:11 i

Morgon på er. Valde att utelämna ordet "god" för den är nog fa* ta mig allt annat än god. Vet inte varför men av någon knepig anledning så vaknade jag på helt fel sida idag. För det första fanns det inget bröd och sånt kan göra mig lite sne speciellt på morgonen. Jag har inte sovit mina åtta timmar heller så kan ha en del med det att göra. Såhär sent har jag inte somnat sen jag fick sommarlov och var ledig den veckan. Ligger och äter nu alla fall. Funderade starkt att råka bli lite sjuk idag och sjukanmäla mig men jag måste ha mina pengar och då måste man jobba. Ser inte fram emot att jobba alla fall. Måste köpa födelsedagspresent åt mamma som fyller nästa vecka men vet inre riktigt vad.. En annan sak störde mig så grymt också och det var INNAN jag gick ner och åt. Dålig dag för fröken Westerberg helt enkelt. En liten bästavän eller en liten pojkvän skulle muntra upp mig helt klart.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-07-10 11:19:03

jag är faktiskt sjuk idag <3 vaknade inatt med jättehalsont, kunde inte andas och svettades och frös om vartannat.. bye bye money

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela