´

Grattis mamsen 💚

Publicerad 2012-07-17 09:16:12 i

Åkte till Nelly igår men först åkte jag tillbaka till stan och köpte presenter till mamma! Hoppas hon blir nöjd! Det var väldigt mysigt hos nelly, låg och mös i hennes sjukt bekväma säng och gosade in mig i hennes kudde som jag ska stjäla! Fick ett samtal inatt men svarade aldrig för jag trodde det var ett alarm haha.. Fick panik när Nelly började skrika i sömnen... Tog tag i henne och försökte väcka henne, hon är rätt läskig ibland. Har plockat skräp sen sju och nu äter jag frukost! Äntligen. Ska svänga förbi rottne och hämta pojkvännen innan jag åker hem då vi ska fira mamma som fyller år idag! Stort grattis älskade mamsen !❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela