´

G.W

Publicerad 2012-07-31 18:02:38 i

Hej på er! Ligger i sängen och kollar på tv, började faktiskt gråta (kom en enda tår) till ett avsnitt av ghost whisperer haha.. Älskar serien! Vilket jäkla väder det har varit idag, tog bilder på ösregnet men nu har jag lagt över alla bilder på datorn så har inga bilder mer än bakgrundsbilderna kvar på mobilen nu. Ska dammsuga mitt rum lite bättre idag, fick ju för mig att rensa bort lite damm från sidorna av sängen igår efter att jag hade dammsugit så det blev ingen skillnad sen haha. Nåväl ska ta och sätta igång samtidigt som ett avsnitt av secret lite of american teenagers också Riktigt bra serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela