´

Hipp hurra (8)

Publicerad 2012-07-07 22:09:30 i

Spelade yatzy och åt pizza efter bastun med mor och far! Jag vann överlägset sista gången med 197 poäng utan att ha strukit någonting utom yatzyn! Tur man har ibland! Mamma sa att "det är synd inte Coffe är här ikväll" hon gillar att vinna över någon påstår hon haha. Men kruxet är att han typ aldrig kommer sist. Ligger i sängen och kollar på bumbibjörnarna haha, jag har fått introlåten på huvudet så jag ligger och sjunger på den ;) Nåväl jag ska ta och skicka ett sött litet sms till min kära pojk sen ska jag sova. Imorgon ska jag ligga i solen om det blir fint, det stod det på klart.se sist jag kollade på vi hoppas! Ha en fin natt ihop!

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-07-08 10:35:14

Känner solen stråla i mitt ansikte :) blir lite blöt också

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela