´

Onsdag 18/7

Publicerad 2012-07-18 18:02:54 i

Äntligen är dagen slut, ligger i sängen efter att ja vräkt i mig en hel pizza haha.. Det var riktigt snuskigt gott! Sitter med plasthandskar på fingrarna, skinnet på min tumme har spruckit och det gör äckligt ont.. Kan det vars pga nervositet som jag inte känner av eller är det stress kanske.. Skit är det alla fall. Har skrattat så mycket idag så jag fick ont i käken haha ja herregud vilka snubbar. Det blev inte mycket bättre när jag var så trött som jag var också. Skrattar som fan om jag är trött och nått kul händer. Nu är det bara två dagar sen är det ledighet! Ska träffa min fina vän Ellen på fredag, längtar så grymt mycket åhå!! Har inte träffat henne sen en vecka innan vi slutade skolan?! Usch Så lång tid.. Nåväl ha en bra kväll !

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-07-18 18:41:48

hur går det på jobbet? hoppas att allt är bra med dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela