´

Powerwalk?

Publicerad 2012-07-11 09:01:39 i

Hallå! Fick köra skräprundan på dalbo idag med Mats, snart klara. Vi tog höstvägen igår så nu tar vi sommarvägen. Han går så grymt fort så det blir rena rama powerskräpplockwalk ! Hade på mig en stegräknare igår för skoj, gick ju inte mycket men sista timmen gjorde vi det jag kom upp i 7195 steg. Är inte hundra på om man kan gå efter en sån för man vet aldrig om Den stämmer helt. Ska ha frukost nu, gott! Hann inte blanda min juice idag så det fick bli vatten.. Ingen sockerkick här inte.. Nåväl ha en fortsatt bra dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela