´

SAMMYS SOMMAR RAPE

Publicerad 2012-07-03 01:17:35 i Sammy bloggar

HEEEEJ ÄLSKADE LÄSARE, JAA JAG HAR SAKNAT ER OCKSÅ!!! 
Vad jag har att berättta, ni har missat så mycket av min soliga sommar!!! Här är det bara fint väder, steker varje dag!!! VARJE DAG!! Detta vädret steker jag i hela dagen, varje dag! 
Nämnde jag att det är min första sommar i Sverige på flertal år och att jag gillar den så otroligt mycket? 
Känner mig inte alls deprimerad och frossar i mig bakelser och skräpmat för att dämpa min frustration 
Har gått ner jätte mycket i vikt efter att ha frossat i mig en massa nyttigheter ... 
 
Menmen jag ska inte klaga, det är trots allt lov och jag har haft det hyfsat fint i några dagar. 
Vart i Göteborg, Vadstena och Jönköping. Snacka om att min mamma älskar mig nu iom att jag varken har sommarjobb eller studiebidrag och endast lever på henne. De kallar mig bortskämd, but i can do nothing about it! 
Nu blir det att njuta av MC Maten mamma just kom hem med och kolla på MIB 2
 
PEACE OUT BROTHERS 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela