´

The amazing spiderman

Publicerad 2012-07-15 17:29:52 i

Hallå på er, ber om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande. Känner inte för att tråka ut Christoffer allt för mycket men nu när han har åkt så får man väl passa på eller något. Har haft tre helt underbara dagar ihop med världens finaste oh goaste pojkvän! Kollade avatar i fredags men jag lyckades somna som vanligt. Igår lagade vi middag sen stressade vi oss in till stan efter vi hade varit hos mormor och lånat hennes bil. Tog ut biljetterna till the amazing spiderman sen köpte vi lite gott. Filmen var helt okej, men jag stör mig fortfarande på att dom gjorde en ny film om spindelmannen. Idag har vi bara degat i sängen, mamma och pappa kom hem och som hade köpt hem massvis med dryck till tisdag (ska ha kalas för mamma) jag fick ett fint armband och nya toffsband! Christoffer fick en jätte fin tröja också så han blev med glad :) han börjar få så stora armar så tröjorna blir försmå ;) min lilla biff! Nåväl jag ska ta en dusch sen invänta klockan på att den ska bli nio sen ska jag allt sova. Sista veckan nu innan semester och Finland ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela