´

9 kilometer

Publicerad 2012-06-24 17:08:49 i Allmänt

Gokväll på er! 
Nelly och jag struntade i att basta igår och bakade istället. Vi fick gå till mormor och låna ägg sen gjorde vi sockerkaka!
Aldrig har jag gjort en sockerkaka som tar över en timme att göra.. 
Jag beställde väckning idag, Nelly väckte mig vid åtta och jag var så grymt trött men jag kämpade mig upp. 
Gick ner och åt frukost
Sen gick vi ut i en timme och 35 minuter och bara gick. Vi hann 9 km på den tiden, så duktiga! 
Riktigt fin runda men jag fick såna skoskav och håll. Men jag känner mig duktig ändå! 
Igår målade jag mina naglar, försökte göra små melonbitar. 
Nelly färgade mitt hår innan viket var väldigt behövligt. 
Imorgon är första dagen på jobbet, nervös? Nja inte än, kul? Ja vi får väl se. 
Ville ha lite mer "Sammystuk" på inlägget eftersom jag knappt uppdaterar något längre så därför fick det bli så. 
Ska lägga mig tidigt ikväll, längtar tills jag får sova! 
Hoppas ni har haft en bra helg med god mat och gott sällskap! Kram på er. 

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-06-25 14:23:25

Åh hoppas du har bra väder idag för här regnar det :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela