´

BINGO

Publicerad 2012-06-20 16:27:29 i Allmänt

Hejsan hoppsan, jag har visst råkat glömma uppdatera. Eller glömt och glömt. Det blir inte mycket bloggande nu när jag inte kan göra inlägg från mobilen.. Jävla skit blogg.se kan ni börja uppdatera mobilappen snart?

Har klippt gräset idag och legat i solen från klockan ett ungefär, riktigt skönt. Synd bara på alla våra förbannade träd som står på tomten (De täcker solen alldeles för mycket..)

Lovade min kära mormor att jag skulle följa med henne på bilbingo i Grimslöv ikväll! Kan nog bli rätt kul, om inte annat väldigt trevligt.

Har precis duschat av mig svett och skit från dagen så jag ska göra mig i ordning och sen gå bort till mormor.

Jag ringde även till jobbet idag, börjar bli lite mer säker på vart jag både ska och ska göra.. Eller inte vad jag ska göra egentligen men jaja. Skulle gärna ta mig en tupplur innan jag ska åka men jag vet inte.. Jag får väl pimla i mig den sista energidrycken som står i kylskåpet.

Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-06-20 18:56:37

Ja bara det inte regnar!! Men annars är det ju perfekt om det är soligt å få lite färg samtidigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela