´

Ellen Holgersson♥

Publicerad 2012-06-09 21:38:39 i Allmänt

Jag lovade dig ett inlägg, om dig så varsågod babe. (Hoppas du har det kanon bra förresten!!)
Vart exakt ska man börja? En bra fråga tycker jag.
Kan ju säga att i början av vår relation (kan man säga så..?) Anyway, i början av vår relation så dissade du mig rätt hårt när jag frågade dig om ditt telefonnummer. "Nä jag har privar nummer" så jag fick aldrig ditt, fören du bad om mitt någon månad senare. Hatade dig lite då, men bara lite (Jag vet NÅGON som hatade dig mycket mer haha)
Jag tror att vi kom nämre varandra under tiden som vi byggde på vår chokladkartong, det var nog där allting började som bäst. Vi hade ju dock umgåtts ett tag då, ungefär en månad. Men under byggandet med vår kartong så kände jag mer och mer hur härlig du faktiskt var. (Känner att det här börjar bli väldigt... Fjortisaktigt inlägg som man alltid gjorde förr..) Men skitsamma du bad om ett inlägg om dig och det här är det närmsta jag kan komma tror jag ;)

Just nu känner jag att jag gjorde det bästa valet genom att börja umgås med er underbara människor men fruktansvärt äckliga som fiser hela tiden. Men jag gillar er ändå! 
Jag känner att jag verkligen kan prata om vad som helst tillsammans med både dig och dom andra. 

Åh Bellan det är så extremt tomt i skolan utan dig, att äta frukost på tre är som att cykla utan sadel. 
Men snart är skolan slut och DU kommer snart HEM!! Och när du kommer hem så ska vi boka in en dag som vi ska ut på krogen ihop! Dels har jag bestämt att du, jag, Julia och Emelie ska ta en runda på stan och bara chilla! Sen om ni vill är en annan femma. Julia och jag bestämde också att vi ska göra Emelie mer färgglad! :) Kankse vårt nästa projektarbete? 

Slutbabblat snart tycker jag, dels för att jag ska in i bastun. 
Jag vill bara att du ska veta att oavsett om vi inte har umgåtts så länge (Fast det har vi nog egentligen..) Så tycker jag om dig så grymt jävla mycket (Jag vet inte om vi har kommit till det statiet än om man skulle kunna säga "jag älskar dig"), och jag tror inte att skolan skulle bli detsamma om jag inte skulle få umgås tillsammans med dig och dom andra två stollarna. Jag trvis så fruktansvärt bra ihop med er grabbar. (Ja det skulle stå grabbar)

Jag tycker dock det är lite synd att vi hittade varandra såhär sent och inte tidigare. Vi har ju trots allt bara ett år kvar i skolan nu. Fy vad jag kommer sakna dig när vi går ut. Men fysatiken vilket år vi ska skapa ihop! Vi ska samla bilder och minnen ihop. 
Men du!! Glöm inte bort att höra av dig när du är hemma i Sverige igen, och så kan du gärna säga till när du vill ses så fixar vi det! Längtar grymt efter din humor och hela dig Babe. Ha det grymt nu dom sista veckorna! Tusen kyssar till dig! <3
image description

Kommentarer

Postat av: THE ELLEN!

Publicerad 2012-06-09 23:52:32

ååååh din sockertopp! saknar dig/er skeeeta mycket! blev fan tårögd av detta otroligt söta inlägget! men bara så du vet så vill jag inte träffa dig sen när jag kommer hem.. varför skulle jag vilja de? :s hahahhahahahhahah! skojar bara! JAG LOVAR! så fort jag stiger av planet i danmark så kommer det skickas ett litet gulligt sms från min mobil till din :) Pusssssss babe, saknar dig!

Ps. ehh ne, tror inte vi RIKTIGT har kommit till de stadiet när vi säger "jag älskar dig" men vi kommer nog säkert ditt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela