´

Ett år sedan

Publicerad 2012-06-21 17:18:15 i Allmänt

Det är nästan så man mår lite dåligt över att man inte bloggar så ofta. Men som sagt sålänge mobilappen inte fungerar så tänker jag inte sitta inne vid datorn och blogga för att jag "måste". 
 
Igår åkte jag till Grimslöv med mormor på bilbingo. Det var väldigt trevligt och väldigt nära till vinst många gånger. Men inte då. Jag har inte den turen med mig (även om jag skulle haft nybörjartur) 
Kom hem vid elva igår, jag gick och la mig direkt men det tog en liten stund innan jag somnade. 

Idag vaknade jag inte fören halv tolv som vanligt.. Jag börjar få ångest över hur fan jag ska ORKA ta mig upp och komma till stan innan 07.00 nästa vecka och fem veckor framåt.. Får försöka så gott jag kan, tur att jag får låna svägerskans pingu igen så det blir lite lättare att ta sig till och från (speciellt till jobbet) 
Får försöka hitta någon annan söt liten själ som kan låna ut sin bil till mig någon gång för jag vill inte ta bussen.. Men jag blir så illa tvungen. 

Har varit ute och målat sedan klockan tolv fram till tre, älskar att få saker och ting gjorda. Skulle behöva städa mitt rum lite tills imorgon men det fixar jag på mindre än fem minuter då det bara är tvätt som ska ner till källaren. 
Nog om allt det här! Solen skiner ute och jag ska smita bort till mormor och hjälpa till lite där! Ha en finfin dag så hörs vi imorgon eller ikväll eller nått! 
 
(Förra året vid den här tiden så låg jag vid stranden och solade i Tunisien!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela