´

Förbannat

Publicerad 2012-06-17 14:23:25 i Allmänt

Somnade faktiskt i tid igår, dock vaknade jag vid ett av att gästerna gick hem, somnade om en stund och vaknade igen vid tvåtiden, den här gången av åskan. 
Igår på förmiddagen när det åskade och bullrade som fan så var det nästan inga problem för att Christoffer var hos mig och höll om mig. Men inatt fick jag panik då det både blixtrade och åskade. Det gick inte somna om fören efter några timmar. Låg vaken tills det började ljusna ute. Idag vaknade jag även tidigt och med världens huvudvärk. Åskans fel helt klart. Satte i mina linser och tog mig en alvedon och gick upp för att sova en stund till. Gick inte så bra. Lyckades tillslut men då ringde pappa och sa att vi skulle till brorsan vid femtiden. Efter det gick jag ner och hämtade en till alvedon och gjorde mig lite nytt te med honung i. Det är rätt bra när man är sjuk. 

Ligger och snorar och nyser i sängen hela tiden, fyfan för det här. Är det min tur att tyckas synd om nu? Haha.

Jag ska ta och göra mig iordning om en stund, men det får bli mjukisbrallor och någon skön tröja idag!  
Jag saknar dig bästis! 
Har jag sagt att jag har lite panik över hela nästa vecka? Alla jobbar och jag är ledig, typ sommarlov? Nästan som förra året när alla var utomlands och du var själv.. Hämnas du?? hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela