´

Hemsk natt

Publicerad 2012-06-18 19:16:53 i Allmänt

Hej på er. 
Mår bättre idag, lite halsont annars är det bra. Febern är borta vilket är skönt. 
Jag har inte gjort ett skit idag, legat i sängen och bara glott på tv. Ritade lite också faktiskt. Gjorde en "favorit i repris" som jag ritade i nian. 

Hade en hemsk natt, somnade inte fören vid halv tvåtiden, vaknade en gång varje timme och svettades som en gris... Så äckligt och så jobbigt. 

Gick bort till mormor en sväng och följde med henne ner till ica som bärhjälp. 
Ska duscha sen när vi får varmvatten! 

Struntade i att färglägga den här, dock mest för att jag inte vet var mina färgpennor ligger för tillfället haha.. 
Hade dessutom inte något vanligt papper att rita på så jag fick ta ett kuvert ;) 

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-06-18 21:47:51

haha jag lär väl mig snart :)

Ja men så har jag också, jämt när man är ledig då blir man sjuk :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela