´

Onödig skoldag

Publicerad 2012-06-13 18:33:41 i Allmänt

Åkte in till skolan vid kvart i tolv, var inne vid kvart i ett och började ungefär tio över ett när vi skulle börjat prick. Slutade tjugo i två men vi gick från skolan vid tio i två ungefär. Jag ringde till dagiset igen och kikade om det fanns praktikplats där för mig igen de tre första veckorna efter sommarlovet. Det såg väldigt ljust ut men de skulle ringa upp mig om någon dag igen. Hoppas de ringer snart så jag vet. 

Fixade lite grejer innan jag åkte hem, skönt att ha det överstökat. 

Imorgon är det sista riktiga dagen i skolan, hoppas att jag inte har något efter mig i media för jag pallar inte med det. Ska göra klart allt vi har efter oss, fixa praktikplats och sen typ filma eller något? Vi skulle göra saker som vi har lärt oss eller vad det var. 
Efter skolan så ska jag hem och fixa iordning mig lite sen åker jag på student hos min pojkvän, hans bror tar studenten imorgon! 

Känns dumt, jag är så sugen på någonting gott.. Kanske ska ta sig lite glass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela