´

söndagsjobb

Publicerad 2012-06-10 17:35:08 i Allmänt

Hej på er! 
Vilken otroligt seg dag det har varit, lång helg också för den delen men inte seg. 
Tog en bastu igår med familjen och Ottosson familjen. Blev så trött så jag gick upp och skulle duscha men det fanns inget varmvatten så jag fick vänta med det tills idag (Usch..) 

Jag vaknade inte fören vid halv tolv idag, urskönt. Gick upp och åt sen la jag mig i sängen igen. Började städa rummet, hallen, brorsans rum och toaletten. Det vill säga hela övervåningen. Gick ner i källaren och möttes av en stor äcklig spindel.. Plocade ner tvätt från sträcket och sen hängde jag upp ny blöt tvätt samt startade en ny maskin som ska hängas upp sen. 
Det känns nästan som att ha ett eget boende, typ lägenhet med tre rum och toalett! Så duktig är jag! Det här är något jag brukar göra dessutom. Gillar att ta ansvar, men jag gör det utan att någon säger till mig. Det enda någon ber mig om är att ta hand om köket ibland. Det brukar jag också göra utan att någon säger till mig om. 

Har suttit och läst lite om hur man får sina naglar både längre och starkare och det stod att citron och olivolja skulle hjälpa? Ska pröva det, bara jag får köpa mig en citron. Får ta på mig lite bättre kläder och sticka ner till ica innan de stänger och köpa en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela