´

Tisdag 19 juni

Publicerad 2012-06-19 14:42:02 i Allmänt

Problem att somna igår som i vanlig ordning. Vaknade vid sju idag på morgonen men jag ville verkligen inte gå upp så jag tvingade mig själv att somna om en stund. En stund innebar 4 och en halv timme.. Gick upp halv tolv, gjorde te och gick upp till sängen igen. Klart.se sa att det skulle vara sol idag? Ja bakom molnen kanske.. Jag som blev så lycklig när jag fick se alla stora solar hela dagen samt hela dagen imorgon! Men jag antar att dom inte kan sin sak. 

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-06-19 17:27:25

Åh låter ju inte nå vidare!! du sökte inte nå jobb då?

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-06-19 17:29:58

Åh låter inte nå vidare ju :( du sökte inte nå jobb då?

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-06-19 22:05:30

Men dåså :) då har du ju nått att göra i sommar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela