´

7 månader sedan

Publicerad 2012-03-21 20:40:33 i Allmänt

Har suttit och läst igenom lite bloggar nu såhär på kvällskvisten. Jag vill bara sova nu, men då måste jag orka ta mig upp till sängen först. 
Måste även äta lite först för jag är jätte hungrig. 
Imorgon är det torsdag, vilket innebär att det är en dag kvar till fredag, vilket innebär att min fina kompis fyller 18 år vilket betyder att vi ska ut och äta lite av hennes favvo mat. 

Ska som sagt fira min fina Bellen på fredag innan jag drar vidare hem till gården och jobbar lite på livekarusellen. 
Det lär bli en lång dag men trevlig får vi hoppas! 

Och juste idag är det sju månader sen som min brorson kom till världen, snart exakt sju månader sen. Tänk vad tiden går lilleman, tänk vad dumma du och jag ska vara mot mamma och pappa sen när vi ska busa med dom! Ska lära dig massa skit när jag sitter barnvakt åt dig hihi. (Nä men Emelie, du kan vara helt lugn..) ;) 

Nu ska jag steka ägg, äta dem och sen sova! Hörs imorgon lovers.

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2012-03-21 21:50:51

räknade inte med lovet & studiedagarna :)

Postat av: B E X

Publicerad 2012-03-21 21:51:49

fast det låter väldigt mycket o.o

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-03-22 08:11:09

Hur har du haft det denna vecka när jag varit bortrest?

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-03-22 08:11:09

Hur har du haft det denna vecka när jag varit bortrest?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela