´

APU, pdf-fil

Publicerad 2012-03-13 13:26:39 i Allmänt

Klar med arbetet, men vad gör jag nu? Mamma bad mig att ta hand om köket, så jag får väl göra det.
Pappa ska ringa och kolla lite om intensivkurs och sånt sen, så får väl se hur det blir med den saken.
Tänk om man skulle ha sitt körkort om typ 6 veckor (beroende på när man skriver in sig då) Herregud vilken känsla det skulle vara. Mitt mål är att ha körkort till sommarlovet alla fall, och sommarlovet är om 3 månader (Fan vad sjukt fort det kommer gå) Jag menar, det var ju nyss sportlov, snart påsklov och sen sommarlov och sen börjar jag trean.. Oj vad tiden går, bäst att göra saker så man hinner med lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela