´

Dag ecks

Publicerad 2012-03-22 19:49:03 i Allmänt

Kanske skulle kunna ta lite om vad jag har gjort idag. Jo.. Jag tog bussen till skolan (Hann med rottne bussen) träffade bästis på samma buss, satt och pratade massa körkort och sånt. Har jag sagt att hon har fått bil? En riktig pingla enligt mamma haha! Den va fin, en bra första bil! 

Hade engelska på morgonen, sen hade vi lunch. Åt pannkakor sen satt vi ute i solen hela rasten, så sjukt skönt. 
Sedan gick vi upp till tipshallen för att gå på dag x. Spenderade en timme där uppe sen slutade vi. Träffade även bästavän där också. 
Gick ner till stan och tog en glass sen gick jag och Emelie vidare till stationen. Hann med kvart i tre bussen så satt jag och pratade med min kompis assface (Jesse) om skolval och sånt. (Snacka om att bara ha vuxenkonversationer)

Imorgon är det en stor dag, jag ska smälla till Ellen för hon fyller arton, sen ska vi käka på hongkong för att fira henne med Julia, Emelie, Emelie och Pauline. Kommer bli fint. 
Efter det ska jag hem och jobba lite på gården med Livekarusellen. Kommer bli en låång dag.

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-03-22 20:20:20

Tack så mycket :)

Ja vi har pratat om River (rivver uttalar man det) Ja jag kommer att uppdatera mycket om det, så det kommer nog ett par bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela