´

Drömmar hit och dit

Publicerad 2012-03-01 07:44:41 i Allmänt

Trött som en jävla idiot, förstår inte hur jag kan vara det när jag somnade innan elva igår.
I vilket fall som helst så måste jag orka ta mig upp från sängen och fixa mig vilken sekund som helst. Har ätit alla fall. Förstår inte hur jag ska orka ta mig upp klockan sex igen om två veckor ungefär (när skolan börjar igen..) jag får
Ändå en timmes längre sömn och det är omöjligt för mig att gå och lägga mig tidigare än vad jag gör.
Skit i klagandet nu, det kan vi ta när vi kommer dit!
Drömde så sjuk dröm inatt, gillar inte alls såna drömmar!

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-03-01 11:07:36

Men han är nästan borta varje kväll på träning så jag är trött på att vara själv :p Fast träningen är så sent de flesta gångerna så jag hinner lägga mig i sängen :)



Skulle också vilja börja träna, eller jag skulle vilja simma men det kostar en förmögenhet sen ligger det så långt bort :(

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-03-01 14:08:26

Jo det skulle jag ju kunna, vi har en crosstrainer men vill bli av med den och köpa ett spring/gåband istället :) Tycker inte alls om den vi har nu..

Postat av: Esmeralda<3

Publicerad 2012-03-01 14:42:32

Hej!

Ville bara titta in och önska dig en fortsatt trevlig dag:)

Hur mår du?^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela