´

Fick mitt första pris för att jag lyssnade

Publicerad 2012-03-20 21:34:23 i Allmänt

Glömde nämna att jag fick ett pris idag på rörligbild. "Lyssnar man så måste man ju få något pris" fick jag till svar när han slängde ett nyckelband till mig. 
Det var en snubbe från Almi i skolan idag, han hade precis sagt vad Almi jobbade med och så ställde han frågan till oss för att se hur många som lyssnade. Ingen svarade så vår lärare ställde frågan specifikt till mig. 
Min lärare - "Emeilia, vad jobbar Almi med?"
jag, som dessutom hade hela käften full av äppel- " *smask, ja (minns inte vad det va..)och finansierande"

sen helt plötsligt hade jag ett nyckelband på mig.
Kände mig lite stolt efter det.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-03-21 08:27:09

Hahahahaha xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela