´

Och meningen med det här va..?

Publicerad 2012-03-29 07:01:30 i Outfits

Vad ska man säga när man vaknar klockan fem utan att kunna somna om? Jag bönade och bad om att jag skulle få
Somna om åtminstone en halvtimme, men nejdå det gick inte..
Jag personligen förstår inte hur jag ska orka med den här dagen. Har nationella nu på morgonen, kommer vara nervös eftersom det är muntligt, hatar att prata själv på engelska och folk ska lyssna på mig.
Har därefter media sen ska jag köra på körskolan en timme.. Får ta och hälsa på johnblund en snabbis i skolan tror jag!

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-03-29 08:04:02

Ja men det spelar ju ingen roll om det är 1 eller fler, det är alltid ledsamt och man måste få vara ledsen för att sedan kunna leva vidare :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela