´

ormviskare

Publicerad 2012-03-16 07:17:53 i Allmänt

Inatt drömde jag att jag kunde pratar med såna stora ormar som i Harry Potter. Man var tvungen att ha ett speciellt halsband på sig och säga två ord för att ormen inte skulle attackera. Jag var den enda som klarade mig utan att få något sår från ormen men alla andra jag var med fick ett litet köttsår här och där men dom dog alla fall inte. 

Frågan är varför har jag såna sinnessjuka drömmar? Helt ologiska och mindre kul.

Dock såg ormen i min dröm lite verkligare ut. Hate snakes.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-03-16 13:29:22

http://dromtydningen.se/ hihi :)

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-03-16 13:33:15

btw, fick skriva in tre st koder innan det blev rätt för ser ju fan inte vad det står -.- går det verkligen inte att ta bort :O ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela