´

Sjuk?

Publicerad 2012-03-20 18:20:40 i Outfits

Gokväll !
Hoppas ni mår bättre än jag, satt i sängen innan så fick jag helt plötsligt sjukt ont i magen, det verkligen sved i mitten av magen. Tänkte som man brukar "jag går på toa, det kanske hjälper" men det hjälpte inte så mycket för jag fick ännu ondare i magen, jag började må illa så fick jag den andra tanken som man brukar få "jag kommer spy!!" jag tog av mig handduken på huvudet och la den på golvet, jag satte mig på golvet ifall jag skulle spy, men inget hände. Magen sved som fan och svettet rann på mig (härligt när jag va nyduschad...)
La mig ner på golvet för jag fick en tredje tanke "det kanske hjälper som det brukar om jag lägger mig" sagt och gjort så la jag mig ner och slumrade till på handduken..

Nä det låter inte roligt normalt.. Vill inte bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela