´

Tisdag

Publicerad 2012-03-27 06:17:17 i Outfits

Känner verkligen hur fantasin i mina rubriker flödar!
Jag är trött, sover dåligt om nätterna kanske? Min tv har inte stängt av sig inatt? Även det är väldigt konstigt..
Mitt huvud känns som att det har feber, känner mig matt i kroppen typ, skulle inte förvåna mig om något skit är påväg. Peppa peppa ta i trä men jag känner inte för att bli sjuk igen faktiskt.

Ska göra mig iordning och dricka upp mitt te och seden gå till bussen. Almir bjussar på frukost idag (y) hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela