´

05.40

Publicerad 2012-05-09 06:01:23 i Allmänt

Det är verkligen inte varje dag man ställer klockan på tjugo i sex för att hinna in till stan för att köra till bil till olofström för att sedan köra ännu mer bil! Är inte sådär överdrivet trött just nu, tur att jag somnade så pass tidigt igår alla fall.

När jag kom ner till köket så var det hur konstigt som helst... Kollade klockan på mikron och den visar 89.00.. Blev väldigt förvirrad men sen insåg jag att det var inte klockan utan minuter typ. Men allvarligt hur Blev det så? Sen vänder jag mig mot tekokaren och ser att sladden är utdragen, samt brödrosten och lampan är utdragna.. Vänder mig mitt kaffekokaren och mixern och ser att även dom är utdragna.. Men varför är min fråga då. Vi brukar aldrig dra ut dom sladdarna.. Lite smått konstigt och läskigt. Trodde allvarligt talat att jag drömde först när jag kollade på klockan på mikron..

Aja måste skynda mig lite nu sen väcka pappa så han är vaken..

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-05-09 12:26:11

Jo sammandragningar kan man ha bara dom inte kommer tätt för då blir det ju för värkar (eller jag kan inte skillnad på dessa) men sd har jag haft väldigt länge att de har kommit ca 4 om dagen eller nått men nu kom dom med bara någon minuts mellanrum och det var inte bra :p



Lycka till med körningen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela