´

Bortkopplad från allt annat

Publicerad 2012-05-12 22:07:43 i Allmänt

Har haft helt fullt upp med någon lustig person som kom till mig igår och stannade över natten och åkte för någon timme sen. Rätt segt att va ensam igen. Tog mig en bastu med mina föräldrar samt min morbror.

Ska upp och äta för jag känner att jag svälter lite, huvudvärken var så snäll och tittade förbi idag också! Fast vad förväntar jag mig efter en bastu? Jag är rätt trött så jag ska nog sova när jag har ätit!
Jag taggar måndag som fasen nu! Vad som händer då får ni veta då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela