´

Bra start på veckan

Publicerad 2012-05-28 16:06:30 i Allmänt

Mådde lite dåligt igår kväll. Försov mig idag så jag kom inte till skolan fören halv tio idag Ojsan..
Hade velat vara hemma hela veckan bara för att.. Men imorgon ska jag in och göra prov direkt på morgonen, hoppas verkligen det går bra annars gör jag det nästan i onödan kan man tycka.
Har mått illa typ hela dagen, kan bero på stress kanske. Fick trycka i mig frukost idag sen har jag inte direkt ätit något vettigt heller under dagen.

Ska sätta mig med vårt arbete som ska vara klart inatt (23.59) vet inte om jag hinner eftersom jag inte har börjat..
Hörde att det skulle regna på onsdag, känner inte för att ha idrott i ösregn så kanske är hemma från den.. Menar beachvolleyboll i blöt sand? Inte kul.

Kommentarer

Postat av: varahundar - Evelina

Publicerad 2012-05-28 17:15:16

Halloj! Nu har vi en tävling i bloggen där du kan vinna HUNDMAT!



intressant? Det är superlätt att anmäla sig! :)

Postat av: lillthilda ♥

Publicerad 2012-05-28 19:39:42

Ha en fin kväll! :)

Kram

Postat av: Haldis johanna

Publicerad 2012-05-28 19:52:47

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

Postat av: GABY

Publicerad 2012-05-28 21:08:24

DO YOU LIKE SWAG?

CUZ YOUR SWAG IS SWAG, IS MY SWAG SWAG?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela