´

great.. Just great

Publicerad 2012-05-29 10:34:58 i Allmänt

Min dator lämnades hemma idag eftersom jag skulle göra np prov i engelska. Lånar Ellens dator just nu, räddaren i nöden? Hon slavar lite åt mig och gosar mot min rygg, snäll hon är! 
Satt på stationen innan idag och såg en duva, insåg väldigt fort att jag tycker att dom är rätt tuffa. Såg en annan fågel med, typ en kråka? Vad heter dom där svarta? Jaja, lägger upp bilder på dom sen, väldigt tuffa! Tror jag är fågelkåt... Ellen sitter bakom mig och skrattar åt mig, undrar varför.. Ha en bra regnig tråkig dag allihop :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela