´

"i got a hangover uoooho"

Publicerad 2012-05-27 14:26:07 i Allmänt

Bilen blev lagad, vi kom hem och jag kom till Växjö igen. Mormor ville bjuda oss på mat idag, gulligt av henne!
Mår så bra idag, tur jag tog det lugnt igår. Visste ju att jag skulle köra idag så jag bestämde mig tidigt för att det inte skulle bli så vilt. Blev några cider samt några shottar jägermeister.
Vi spelade volleyboll, hoppade studsmatta och försökte cykla på enhjuling inget av det var speciellt lätt när man var lite på lyset men attans så
Kul det var!

Har vart och ätit med mor, far och mormor nu. Sen ska vi hem så ska jag kanske passa på att sola.
Lånade en kjol av Nelly, söt som socker och skön som satan dock lite kort för min del men jaja smaken är som baken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela