´

Instängd på rummet...

Publicerad 2012-05-06 21:00:59 i Allmänt

Bestämde mig innan, efter jag och mamma pratade lite och blev smått irriterade på varandra att jag skulle städa min garderob (Mina föräldrar brukar göra det eftersom att dom har sina saker där också) Men jag behöver all plats jag kan få nu till alla mina jävla kläder (Vart de nu har kommit ifrån..?) Använder ju den ena garderoben till mina skor och jackor och nu behöver jag ännu mer utrymme för mina vanliga kläder haha så därför började jag städa.
Ja, det blev en del skräpkassar, förstår inte vart allt kommer ifrån..
Nu ska jag hoppa in i duschen och skölja ur hårfärgen! Btw, passade även på att färga mina ögonbryn, dock blev dom blåa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela