´

Sammys Rape-torsdag!

Publicerad 2012-05-03 20:14:41 i Sammy bloggar

OCH SAMMY ÄR TILLBAKAAAA!
Vet inte vart jag ska börja, har haft värsta kicken idag, säkert all kaffe jag druckit, yesyes jag bröt mot mitt "Endast-vatten"-löfte, men guess what i don't give a...

glömde raka mig i morse, känsliga läsare varnas
Det har vart stekarväder in the Vaxjo-town. yesyes and we are älskar it!
Har ju typ lite sådär känslig hud och råkade bränna benen igår. äckligt är det. äckligt.. 
detta var mitt ben i eftermiddags
Men i mina ögon ser det ut såhär
Och känns såhär
Svor att aldrig sola igen, men vad vore jag om jag inte bröt mina löften?
för gissa vad, jo stekte lite med Ballen efter skolan. blev röd. CHOCKERANDE? 
Åt glass tre gånger idag... TRE. Självklart tog ångesten över och tvingade ut mig på en powerrunda.. Joggade runt syrran. Hon lackade. MOHAHAHA
Nu ska jag duschilation för att det har vart en väldigt hotilation dag och man har gått runt såhär
PUSSSELIDUSSI & NYP I STJÄRTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela