´

Sunday

Publicerad 2012-05-06 10:43:19 i Allmänt

Sunday är det då man ska vara sund eller? Haaaha vad roligt.
Vaknade för en stund sen, men jag ligger fortfarande i sängen, har dock ätit men ändå. Det är grymt väder ute idag så jag Förstår inte varför jag ligger Inne i sängen.

Ska göra mig i ordning och se om vi skulle till stan idag och köra lite. Känns som jag kommer vara trött på att köra bil efter de här veckorna haha.

Hoppas ni hade en bra lördag igår, jag var och mös med Amanda på gården och kollade film efter att min snygging hade åkt.
Nog snackat! Ha en fin söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela