´

Väntar och väntar

Publicerad 2012-05-04 09:08:02 i Allmänt

Är Lite sjuk idag, lite synd att jag missar nationella. Meeeen eftersom att alla inte har nationella i engelska b så tycker jag att det inte är så överdrivet viktigt. Det kan inte vara det alla fall, dessutom säger lärarna att de proven inte går på betygen så vadtusan är det då för mening?
Jag får helt enkelt göra de proven jag missar någon annan dag om man nu får det vill säga. Annars är det bara att le och se glad ut ändå. Dock skulle jag bli rätt glad om jag slapp göra skiten.. Äsch skitsamma,
Ikväll ska jag tydligen kolla på hockey med min babe (inte för att jag kommer kolla) men ändå ;) ha en fin dag!

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-05-04 10:53:23

Jag vill också sooola :( men idag är det regn och grått :( och vi har alltid spindlar på balkongen så det går inte att sitta där heller..

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-05-04 19:42:25

Ja verkligen tråkigt väder.. :( Imorgon åker vi antingen till Rättvik eller Borlänge beroende på vad det är för väder :) Så antingen marknad eller kupolen :) Söndag ska vi kolla på en bil och skötbord (om de inte blir sålt)

Hur ska du spendera helgen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela