´

Fixarlisa

Publicerad 2012-11-17 17:31:12 i Allmänt

Hej på er! 
Jag ber verkligen om ursäkt för min dåliga uppdatering.. Har haft nästintill fullt upp hela dagen. Jag hann inte mer än ur sängen idag fören jag fick gå ut och byta däcken på bilen. Nu kan jag äntligen det! As bra. 
Har duschat och så också, just gjort mig iordning och ska snart köra in till stan, möta upp Ellen sen ska vi kika på älskling när de spelar på BG i Växjö. Jag ser verkligen fram emot det, har varit på en del av deras spelningar nu! Alltid lika duktiga :) 

Hoppas ni har det fint! 
Tänkte lägga upp outfiten idag men min dator vill verkligen inte hjälpa till så jag kommer att strunta i det...! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela