´

Kasst

Publicerad 2012-11-12 15:45:13 i Allmänt

Hallå på er! Ber om ursäkt för att jag uppdaterar en gång/dag typ men jag har inget att skriva om och funderar därför ibland på att stänga ner bloggen.

Ny vecka nya tag, det där med bihåleinflammationen stämde nog inte, det mesta är över idag men jag ska inte säga för mycket.
Mina hörlurar är kaputt också. Får sitta och bita på sladden för att de ska fungera. Kanonbra saker för ca 200 kronor! Får inhandla nya efter jul!

Hoppas allt är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela