´

Klantskalle

Publicerad 2012-11-06 21:11:26 i Allmänt

Frågan Kom väldigt fort innan när jag lyckades att missa ett av trappstegen och låg nere på marken med blödande knä och söndriga byxor "hur fan hamnade jag här?"
Jag var mitt uppe i en mening och helt plötsligt låg jag på marken och Nelly står ovanför mig och skrattar.

Jag pratade medan jag föll men jag har inget minne från fallet, lustigt.
Ett gott men ont skratt fick vi i oss ikväll alla fall. Ett par söndriga brallor också! Tur att det var de gamla byxorna som gick sönder och inte de nya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela