´

Som nedbruten

Publicerad 2012-11-25 11:14:51 i Allmänt

Tragiska liv, när ska du inse att jag inte vill leka dina lekar längre?

Jag mår skit, ont i nacken, huvudet, ryggen, fryser, svettas och nästan skriker när jag råkar röra mig själv för det gör så ont.

Jag orkar liksom inte vara sjuk en sekund till men min kropp verkar inte riktigt förstå det.
Studentfest imorgon, ska jag räkna bort den och slänga 100 spänn i sjön? Dock är det redan gjort eftersom det är så kasst tema men man hade ändå kunnat ha kul.

Berlin om en vecka, ska jag behöva åka dit och vara sjuk också?
Hur stor är risken att jag hinner bli frisk till på måndag när jag har varit krasslig sen en månad tillbaka?

Känner att det här blev värsta novellen.
Nu ska jag sova vidare.
Känns som en extrem bakfylla.

Kommentarer

Postat av: nellsan

Publicerad 2012-11-25 12:36:09

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela