´

Barnvakter

Publicerad 2012-10-30 11:03:18 i Allmänt

Sjuklingen blir bättre och bättre men det är fortfarande jobbigt att vakna upp dyngsur för att man svettas som en gris.
Igår var vi inne i stan och satt barnvakt åt Jasper. Han tyckte att det var så kul när faster jagade honom för att han skulle få på sig pyjamasen, Gulleplutt!

Var även ute och åt innan vi åkte upp, Hongkong som i vanlig ordning. Väntar på att jag ska tröttna någon gång ??
Får väl se vart vi äter i helgen när jag och pojken ska in.

Inga planer för dagen, jag vill träna men jag vill vara frisk när jag gör det annars är det rätt så onödigt. Får se vad dagen har att erbjuda. Eller lovet överhuvudtaget.. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela