´

Kurvorna går bara nedåt

Publicerad 2012-10-30 17:18:37 i Allmänt

Nämen oj ett litet inlägg från datorn för omväxlingens skull. 
Jag vill verkligen inte klaga men nu gör jag det ändå för JAG MÅR SÅ JÄVLA DÅLIGT. Gissa varför. 
För att jag är sjuk? NEJ
För att det är kallt? NEJ

För att det är lov? JA
För att alla man faktiskt vill umgås med är upptagna? JA 

Jag borde vara van vid det här nu för det är alltid såhär när det är någon sorts ledighet från skolan. Alla andra har saker att göra dag ut och dag in, alla utom jag då vill säga. 

Är det för mycket begärt att ha EN liten själ att umgås med under sisådär en till två dagar? Ja uppenbarligen så är det ju så. Nej men gud, jag är inte alls butter. Nääädå. Jag mår så bra så. Vill inte alls tillbaka till skolan. Det kändes jobbigt att behöva ringa praktiken idag och säga "jag kommer inte på torsdag för jag har höstlov". 

Nä men det är ju bara 3 dagar kvar av lovet sen är det helg och sen är skolan tillbaka igen. Sorgligt nog att behöva längta till skolan för att få något att göra. 

Sorgligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela